وظايف براي: "تحليلگران تحقيقات بازار و بازاريابي متخصص"

۳۵۷ بازديد

وظايف شغلي و وظايف براي: "تحليلگران تحقيقات بازار و بازاريابي متخصص" 1) جمع آوري و تجزيه و تحليل داده ها بر روي جمعيتي مشتري، ترجيحات، نيازها، و عادات خريد براي شناسايي بازارهاي بالقوه و عوامل موثر بر تقاضاي محصول. 2) تهيه گزارش از يافته، نشان داده گرافيكي و ترجمه يافته هاي پيچيده را به متن نوشته شده است. 3) اندازه گيري و ارزيابي مشتري و رضايت كاركنان. 4) پيش بيني و بازاريابي آهنگ و روند فروش، تجزيه و تحليل داده هاي جمع آوري. 5) به دنبال و ارائه اطلاعات براي كمك به شركت تعيين موقعيت خود را در بازار است. 6) اندازه گيري اثر بخشي بازاريابي، تبليغات و برنامه ها و استراتژي هاي ارتباطات است. 7) انجام تحقيقات در نظرات مصرف كننده و استراتژي هاي بازاريابي، همكاري با بازاريابي حرفه اي، آمار، نظرسنجي و حرفه اي ديگر. 8) همايش كاركنان شركت به ارائه مديريت اطلاعات و پيشنهادات در رابطه با ترويج، توزيع، طراحي و قيمت گذاري محصولات يا خدمات شركت. 9) جمع آوري اطلاعات در تجزيه و تحليل رقباي خود قيمت و، فروش، و روش بازاريابي و توزيع. 10) نظارت بر آمار صنعت و روند در ادبيات تجارت دنبال كنيد. 11) توسعه و اجراي روش براي شناسايي نيازهاي تبليغاتي. 12) مستقيم مصاحبه نظرسنجي آموزش داده است. 13) طرح و ارزيابي روش ها و روش براي جمع آوري داده، مانند نظرسنجي، نظر سنجي، يا پرسشنامه، و يا ترتيب براي به دست آوردن داده هاي موجود.
كلمات كليدي مرتبط: حسابداري در انگلستان و ايرلند , بندرگز خياط فوري , نرم افزار برنامه نويسي سيستم , تعميركار ماهر استخدام در استان اصفهان , كارشناس شيميايي آزمايشگاهي , حقوق يك مهندس مكانيك ميدان آزادي , پرستاري يك فرصت شغلي جديد , پيك موتوري گرمسار با توانايي كار با كامپيوتر , تبديل به يك متخصص آموزش , منطقه سيزده مهندس مكانيك مخصوص پزشكان ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.