نقش مدير بازايريابي

۵۲۸ بازديد

نقش اين كار از تحقيقات بازاريابي (MR) است كه به ارائه مديريت با اطلاعات مربوطه، دقيق، قابل اعتماد، معتبر و جاري است. محيط بازاريابي رقابتي و هزينه هاي روزافزون نسبت به تصميم گيري ضعيف نياز است كه تحقيقات بازاريابي ارائه اطلاعات صدا. تصميم گيري صدا بر روي احساس دل و روده، شهود، و يا حتي قضاوت خالص بر اساس نيست. مديران بازاريابي تصميم گيري استراتژيك و تاكتيكي متعدد در فرآيند شناسايي و ارضاي نيازهاي مشتري مي باشد. آنها تصميم گيري در مورد فرصت هاي بالقوه، انتخاب بازار هدف، تقسيم بندي بازار، برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي بازاريابي، عملكرد بازاريابي، و كنترل. اين تصميمات توسط فعل و انفعالات بين متغيرهاي بازاريابي قابل كنترل محصول، قيمت، ترفيع و توزيع پيچيده است. عوارض بيشتر توسط عوامل محيطي غير قابل كنترل مثل شرايط كلي اقتصادي، فن آوري، سياست هاي عمومي و قوانين، محيط سياسي، رقابت و تغييرات اجتماعي و فرهنگي اضافه شده است. عامل ديگر در اين تركيب پيچيدگي مصرف كنندگان است. تحقيقات بازاريابي كمك مي كند تا مدير بازاريابي پيوند متغيرهاي بازاريابي با محيط زيست و مصرف كنندگان است. اين كمك مي كند حذف برخي از عدم قطعيت با ارائه اطلاعات مربوط به متغيرهاي بازاريابي، محيط زيست و مصرف كنندگان است. در صورت عدم وجود اطلاعات مربوطه، پاسخ مصرف كنندگان به برنامه هاي بازاريابي نمي تواند قابل اعتماد و يا به دقت پيش بيني مي شود. برنامه هاي تحقيقات بازاريابي در حال انجام كسب اطلاعات در مورد عوامل قابل كنترل و غير قابل كنترل و مصرف كنندگان فراهم آورده است. اين اطلاعات باعث افزايش اثربخشي تصميمات اتخاذ شده توسط مديران بازاريابي. [5] به طور سنتي، محققان بازاريابي مسئول ارائه اطلاعات و بازاريابي تصميم گيري مربوطه توسط مديران ساخته شده بودند. با اين حال، نقش در حال تغيير و محققان بازاريابي در حال تبديل شدن در تصميم گيري بيشتر درگير، در حالي كه مديران بازاريابي در حال تبديل شدن بيشتر با پژوهش. نقش تحقيقات بازاريابي در تصميم گيري هاي مديريتي توضيح داده شده است بيشتر با استفاده از چارچوب مدل "تصميم": مدل تصميم مفهوم تصميم گيري مديريتي به عنوان يك سري از شش مرحله. فرايند تصميم گيري شده توسط دقيقا تعريف مشكل يا فرصت، همراه با اهداف و محدوديت هاي آغاز مي شود. [5] در مرحله بعد، عوامل تصميم گيري ممكن است كه دوره هاي مختلف عمل (عوامل قابل كنترل) و عدم قطعيت (عوامل غير قابل كنترل) را تشكيل مي دهند مشخص شده است. سپس، اطلاعات مربوطه را در گزينه ها و نتايج ممكن جمع آوري شده است. گام بعدي اين است كه براي شناسايي و انتخاب بهترين جايگزين بر اساس معيارهاي يا اقدامات موفقيت انتخاب شده است. پس از آن يك برنامه ريزي دقيق براي توسعه و اجراي جايگزين انتخاب شده است توسعه يافته قرار داده و به اثر. تاريخ و زمان آخرين، در نتيجه از تصميم گيري و فرايند تصميم گيري خود را ارزيابي شده است.
كلمات كليدي مرتبط: آشنايي با رشته مهندسي بهداشت حرفه اي , استان هرمزگان بانك سينا با روابط عمومي بالا , بالاترين رتبه علمي در دانشگاه ها , تكنسين برق استخدام جاده چالوس , بازاركار كارمند آژانس مسافرتي , سايت ويزيتور ساري با شرايط استثنائي , صدابردار استوديو در ايران , مربي زبان استخدام ولنجك خيلي عالي , خبرنگار در مقابل خبرنگار , آگهي استخدام ساندويچ زن در منطقه 10 ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.