تحقيقات بازار

۵۰ بازديد

 

تحقيقات بازار هر گونه تلاش سازمان يافته براي جمع آوري اطلاعات در مورد بازارهاي هدف و يا مشتريان است. اين يك جزء بسيار مهمي از استراتژي كسب و كار است [1] اين اصطلاح معمولا با تحقيقات بازاريابي مبادله. با اين حال، پزشكان متخصص ممكن است مايل به جلب تمايز، در آن تحقيقات بازاريابي به طور خاص در مورد فرآيندهاي بازاريابي مربوط مي شود، در حالي كه تحقيقات بازار است به طور خاص با بازارهاي نگران كرده است. [2] تحقيقات بازار يك عامل كليدي در حفظ رقابت بيش از رقباي است. تحقيقات بازار اطلاعات مهم براي شناسايي و تجزيه و تحليل نياز بازار، اندازه بازار و رقابت را فراهم مي كند. تكنيك هاي تحقيقات بازار هر دو روش كيفي از قبيل گروه هاي تمركز، مصاحبه، و قوم نگاري، و همچنين روش هاي كمي مانند نظرسنجي مشتري، و تجزيه و تحليل داده هاي ثانويه را شامل شود. [3] تحقيقات بازار، كه شامل پژوهش اجتماعي و نظر، جمع آوري و تفسير اطلاعات در مورد افراد و يا سازمانها با استفاده از روش هاي آماري و تحليلي و تكنيك هاي علوم اجتماعي اعمال شده به دست آوردن بينش و يا حمايت از تصميم گيري سيستماتيك است
كلمات كليدي مرتبط: وظايف براي: "برنامه نويس كامپيوتر" , مدير عامل در بلوار بسيج , آشنايي با رشته مهندسي بهداشت حرفه اي , پيتزا زن در نارمك , بالاترين رتبه علمي در دانشگاه ها , لوله كش منطقه هجده با حقوق و مزاياي عالي , حسابداري در انگلستان و ايرلند , آگهي استخدام پيتزا زن بيرجند , وظايف براي: "مهندس شيمي" , درآمد يك مهندس صنايع استان كرمانشاه مسلط به كامپيوتر ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.